KUNDKLUBB FÖR
FÖRETAGSKUNDER

  1. Ni säljer till företagskunder  
  2. Ni har fler än 200 st. företagskunder
  3. Era kunder handlar återkommande, minst 1/månad      
  4. Ni har konkurrenter
  5. Ni vill påverka kundernas lojalitet
  6. Ni omsätter minst 500K sek och vill öka!

 

LOJALITETSPROGRAM FÖR ÅTERFÖRSÄLJARE

  1. Ni säljer via återförsäljare/partners
  2. Era ÅF har sammanlagt fler än 200 säljare
  3. Era ÅF säljer fler varumärken än ert
  4. Era ÅF har konkurrenter som representerar era konkurrenter
  5. Ni vill påverka ÅFs lojalitet till ert varumärke
  6. Ni omsätter minst 500K sek och vill öka!

Under 2016 bidrog lojalitetsprogram till mer än 250 000 000 kronor i merförsäljning åt våra kunder & partners!

Vi säger partners eftersom vår affärsmodell bygger på att etablera och ta ansvar för att driva de program som ska påverka resultatet, därmed också ta ansvar för att våra kunder får de effekter som förväntas. Vi är m.a.o. inte en leverantör som säljer en idé. ett verktyg, en app eller dyl. och säger "lycka till". Vår egen intäktssida är till 85% rörlig och är direkt kopplade till just våra kunders måluppfyllelse. Därför är vårt egna engagemang i våra partners mål affärskritiskt. Med detta som fundament och det samarbete som uppstår blir det mer ett partnerskap än bara en "leverantör/kund-relation"

 

Är ni "rätt" så låt oss träffas för att se om vi också är "rätt" för er,
vi bjuder på en genomgång!

Eftersom vår framgång är ett direkt resultat av framgång i våra leveranser är vi mycket noga med vilka företag vi arbetar med. Veckans Affärer utsåg 2016-års Superföretag och återigen blev vi utnämnda som ett av sveriges 40 mest framgånsrika företag, en trend vi vill fortsätta.Finns det därför potential i ett samarbete mellan våra företag är jag självklart intresserad av att lyssna mer på er situation och behov, utbyta kunskap och beskriva varför/hur det vi gör fungerar. Jag värdesätter därför om du antingen vill slå mig en signal på 0735-303500 eller maila mig på [email protected] 
med förslag på när vi kan träffas.

Jag ser fram emot att höra från dig!

Vänligen, Daniel Marcko


 Mätbara effekter i ökad försäljning och lojalitet sedan 1999

Sedan 1999 har Gamification in Business applicerats för att hjälpa bl.a. Dahl, Optimera, 

Net Ent, Opel, Bevego, Storel, Selga, Schneider Electric, Husqvarna m.fl. att påverka deras kunders lojalitet i kundklubbar, deras medarbetares engagemang i motivationsprogram samt ÅF i lojalitetsprogram - allt för att för att styra beteenden mot måluppfyllelse.

Daniel_Marcko_200-797429-edited.jpg

BONUS! Guide: Så väljer du leverantör till lojalitetsprogram och kundklubb för B2B